Mag ik de NoseTubes 28 dagen aaneengesloten gebruiken?
Ja, een set NoseTubes mag maximaal 28 keer gebruiken.
Stel u gebruikt de NoseTubes elke nacht, dan moet u na 28 dagen de NoseTubes weggooien en een nieuwe set gaan gebruiken.
Waarom mogen de NoseTubes maximaal 28 dagen of 28 keer gebruikt worden?
Dit heeft te maken met de veiligheidsmaatregelen voor de NoseTubes. De NoseTubes zijn gemaakt van een specifiek materiaal waardoor de NoseTubes geschikt zijn voor gebruik van 28 dagen. Gebruik van langer dan 28 dagen wordt daarom ten zeerste afgeraden.
Hoeveel uren mag ik de NoseTubes achter elkaar gebruiken?
De NoseTubes mogen maximaal 12 uren achter elkaar gebruikt worden per dag.
Helpen de NoseTubes tegen snurken?
De NoseTubes kunnen goed helpen tegen snurken. Maar deze garantie kunnen wij niet geven. Snurken kan verschillende oorzaken hebben. U kunt het beste de NoseTubes een maand proberen om te kijken of het helpt bij uw snurkprobleem.
Waarom adviseren jullie de starterkit te bestellen?
U kunt de starterkit gebruiken als een makkelijk hulpmiddel om uit te proberen welke maat NoseTubes u het meeste comfort geeft. Daarna kunt u kiezen uit de maand-, kwartaal- en half jaar verpakking van de NoseTubes. De starterkit wordt 1x per klant geleverd.
Hoe kan ik een product zoeken?
Op onze website vindt u linksboven in de pagina een zoekbalk. Hier kunt u een zoekterm invullen om een onderwerp te zoeken op onze website.
Hoe kan ik een product bestellen?
Via onze webshop kunt u alle artikelen bestellen uit ons assortiment. Op alle pagina's van onze website kunt u de webshop vinden door te klikken op de verschillende categorieën onder het NoseTubes logo. Wanneer u het gewenste product gevonden heeft, klikt u op "Bestel". Het door u gekozen product wordt dan in uw winkelwagen geplaatst waarna u vervolgens de inhoud van uw winkelwagen te zien krijgt. Hier kunt u de aantallen wijzigen, kiezen om verder te winkelen of om de artikelen definitief te bestellen.
Indien u de bestelling wilt afronden dient u een betaalmethode te selecteren en vervolgens op "bestel deze artikelen" te klikken. Door loop de stappen en u heeft uw NoseTubes bestelling binnen 2 werkdagen in huis.
Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
In de rechter bovenhoek van uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen. Als u klikt op het getal, gaat u gelijk door naar de inhoud van uw winkelwagen.
Ik wil wijzigingen doorvoeren in mijn winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren in de winkelwagen door de aantallen te wijzigen per artikel en vervolgens op "Wijzig aantallen" te klikken. Indien u een product wilt verwijderen uit de winkelwagen, kunt u klikken op "verwijderen".
Hoe kan ik een klant worden?
Iedereen kan bestellingen plaatsen op NoseTubes.nl.
Nadat u de gewenste producten geselecteerd heeft in onze webwinkel en de betaalmethode heeft geselecteerd. Komt u daarnaop de klant registratie pagina.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?
Na uw bestelling sturen wij een bevestiging van uw bestelling naar het door u opgegeven E-mailadres. Deze bevestiging geeft u een overzicht van wat u besteld heeft.
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Voor het annuleren of terugsturen van uw bestelling vragen wij u om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan door middel van het contact formulier op onze website.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Uw bestelling wijzigen kan alleen wanneer de bestelling nog niet verzonden is. Wilt u de bestelling wijzigen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via het contact formulier op onze website.
Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?
Wij doen er alles aan om misbruik van uw gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en registratie module minimaliseren het risico van misbruik van uw gegevens. Indien u problemen ondervindt neem dan direct contact op met onze klantenservice via het contactformulier op onze site. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Op dit moment kunnen wij de NoseTubes aan alle landen binnen de Europese Unie leveren. Voor bestellingen buiten de EU zijn er op dit moment geen leveringsmogelijkheden.
Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
U ontvangt een email waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Al onze producten worden binnen 2 werkdagen uitgeleverd.
Wat zijn de levertijden van de NoseTubes?
Een bestelling wordt (indien voorradig) binnen 2 werkdagen geleverd. Tenzij anders vermeld. Voor levering van bestellingen werken wij samen met Post NL.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan, dit dient u echter wel bij uw bestelling aan te geven.
Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen geleverd. Indien uw bestelling niet op tijd heeft ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contact formulier op onze website.
Levert MDS B.V. de NoseTubes ook in het buitenland?
Ja, alle landen binnen de Europese Unie behoren tot de mogelijkheden.
Op dit moment is het nog niet mogelijk de NoseTubes buiten de Europese Unie te leveren.
Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Ja dat kan. Uw niet gebruikte NoseTubes en niet aangebroken verpakking kunt u binnen 2 weken na levering terug sturen naar ons. Uit hygiënisch oogpunt vallen de reeds door u gebruikte NoseTubes buiten dit retour recht. Indien u de niet gebruikte producten retour wilt sturen, vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice om de juiste retour procedure te starten.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Wij proberen bestellingen zoveel mogelijk op brievenbus formaat te verzenden. Indien er toch gekozen wordt om uw bestelling als pakket te verzenden. Bijvoorbeeld als u een half jaar pakket besteld of een cleaning set. Dan komt een bezorger van Post NL tweemaal bij u aan de deur. Mocht u de tweede keer niet thuis zijn, dan kunt u de volgende werkdag het pakket bij het postkantoor bij u in de buurt ophalen. Voor meer informatie kunt u kijken op de website van Post NL: www.postnl.nl
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Bestellingen met een waarde van € 30,- en hoger worden gratis verzonden.
Indien uw bestelling een waarde heeft van lager dan € 30,- bedragen de verzendkosten € 6,75
Uitzondering hier op zijn leveringen aan het buitenland.
Heeft u nog verdere vragen over verzendkosten, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contact formulier op de website.
Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Ja dat kan. Uw niet gebruikte NoseTubes en niet aangebroken verpakking NoseTubes kunt u binnen 2 weken na levering terug sturen naar ons. Uit hygiënisch oogpunt vallen de reeds door u gebruikte NoseTubes buiten dit retour recht. Indien u de niet gebruikte producten retour wilt sturen, vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice om de juiste retour procedure te starten.
Wat zijn de voorwaarden om mijn bestelling te retourneren?
Uw bestelling of producten uit uw bestelling retourneren is toegestaan indien het niet gebruikte producten zijn die nog in de originele en niet aangebroken verpakking zitten. Heeft u nog meer vragen over de retour voorwaarden om producten retour te sturen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contact formulier.
Hoe kan ik een bestelling/artikel retour sturen?
Neem te allen tijde contact op met onze klantenservice. Daar wordt u verder geholpen in de stappen om uw bestelling of artikel retour te sturen.
Contact opnemen met onze klantenservice kan via het contactformulier op onze website.
Op welke manier kan ik betalen?
Bij onze webwinkel kunt op op de volgende manieren betalen:
- iDeal
- Vooruitbetaling
- Paypal
- Met een creditcard
- Bancontact Mister Cash
- Sofort Banking
Hoe werkt een vooruitbetaling?
Indien u kiest om uw bestelling vooruit te betalen, dient u eerst de bestelling af te ronden en te kiezen voor "Vooraf Overmaken" als betaalmethode. Daarna krijgt u per E-mail een bevestiging van uw bestelling. In deze E-mail kunt u ook alle informatie vinden die u nodig heeft voor de betaling. Zou u bij de betaling van uw factuur, het factuur nummer kunnen gebruiken als omschrijving? Dit versnelt de verwerking van uw order. Zodra uw betaling geregistreerd is, verzenden wij uw bestelling.
Vooruitbetaling moeten binnen 5 werkdagen voltooid zijn.
Indien wij na 14 dagen uw betaling niet ontvangen hebben, wordt uw bestelling geannuleerd.
Let op!: Als u gebruik maakt van vooruitbetaling, kan de levertijd van uw bestelling langer zijn dan 2 werkdagen.
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
De verwerking van uw betaling is afhankelijk van de bank waar u een rekening heeft. In de meeste gevallen duurt dit ongeveer 1 werkdag.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
Neem contact op met de klantenservice voordat u een bestelling of product retour stuurt. Contact opnemen met de klantenservice kan via het contactformulier op onze website.
Na ontvangst en controle van de producten die u retour gestuurd heeft. Krijgt u zo spoedig mogelijk uw geld retour.
Verzendkosten zijn uitgezonderd van deze teruggave regeling.
Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat de betaling is gelukt?
Zodra uw betaling bij ons ontvangen en verwerkt is, sturen wij u daarvan een bevestiging.
Ik heb betaald, maar ik heb nog geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Indien uw bestelling niet binnen de aangegeven tijd is bezorgd kunt u contact op nemen met de klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat de bestelling als nog zo spoedig mogelijk bij u komt.
Indien u gekozen heeft om uw bestelling vooruit te betalen kan het zijn dat er langere levertijd is. Omdat uw bestelling pas verzonden wordt, als de betaling ontvangen is.
Leveren jullie producten op rekening?
Nee, op dit moment bieden wij deze mogelijkheid nog niet aan. Alle bestellingen moeten betaald zijn voordat deze verzonden worden.
Hoe kan ik betalen via iDeal?
Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Het iDeal betalingsprogramma is direct gekoppeld aan het internetbankieren programma van uw bank. Als u gebruik maakt van internet bankieren kunt u gelijk gebruik maken van iDeal. Om gebruik te maken van iDeal hoeft u geen programma's te downloaden of ergens te registreren. Nagenoeg alle grote Nederlandse banken bieden de mogelijkheid om betalingen via iDeal te verrichten.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
We vinden het jammer dat u een klacht heeft over uw bestelling.
Om uw klacht door te geven vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice via het contact formulier op onze website.
Wij nemen uw klacht dan in behandeling en proberen u zo spoedig mogelijk een reactie/oplossing te geven.
Hoe kan ik een wijziging in mijn klantgegevens doorgeven?
Dit kunt doen via "mijn account" op onze website.
Is het noodzakelijk om te registreren bij het bestellen van NoseTubes?
Ja, in de bestelprocedure moet u zich eenmalig registreren als klant.
Bij alle volgende bezoeken en bestellingen hoeft u dan alleen in te loggen om bestellingen te plaatsen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door op de login pagina op "wachtwoord vergeten" te klikken. U dient vervolgens uw E-mailadres in te voeren.
Let op: U dient hier het e-mailadres te gebruiken welke u ook gebruikt heeft bij de registratie van uw account.
Ik heb een nieuw E-mailadres. Moet ik nu een nieuw account aanmaken?
Nee, uw E-mailadres en andere persoonlijke gegevens kunt u aanpassen onder "mijn account" wanneer u ingelogd bent op onze website.