Winkelwagen Geen producten

Veel Gestelde Vragen

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen.
Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een E-mail naar: info@nosetubes.nl

Gebruik van de NoseTubes
 Mag ik de NoseTubes 28 dagen aaneengesloten gebruiken?
 Waarom mogen de NoseTubes maximaal 28 dagen of 28 keer gebruikt worden?
 Hoeveel uren mag ik de NoseTubes achter elkaar gebruiken?
 Helpen de NoseTubes tegen snurken?
 Waarom adviseren jullie de starterkit te bestellen?
Bestellen:
 Hoe kan ik een product zoeken?
 Hoe kan ik een product bestellen?
 Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
 Ik wil wijzigingen doorvoeren in mijn winkelwagen, hoe doe ik dit?
 Hoe kan ik een klant worden?
 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?
 Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
 Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?
 Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
 Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
Bezorgen:
 Wat zijn de levertijden van de NoseTubes?
 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
 Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
 Levert MDS B.V. de NoseTubes ook in het buitenland?
 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
 Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Retourneren:
 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
 Wat zijn de voorwaarden om mijn bestelling te retourneren?
 Hoe kan ik een bestelling/artikel retour sturen?
Betalen:
 Op welke manier kan ik betalen?
 Hoe werkt een vooruitbetaling?
 Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
 Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
 Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat de betaling is gelukt?
 Ik heb betaald, maar ik heb nog geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
 Leveren jullie producten op rekening?
 Hoe kan ik betalen via iDeal?
Klachten:
 Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Mijn Klant gegevens:
 Hoe kan ik een wijziging in mijn klantgegevens doorgeven?
 Is het noodzakelijk om te registreren bij het bestellen van NoseTubes?
 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
 Ik heb een nieuw E-mailadres. Moet ik nu een nieuw account aanmaken?
NIEUW: de ChitoRhino neusdouche!

 

Alle bedragen zijn inclusief BTW Powered by CCV Shop webshop
Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze webwinkel te faciliteren, het inloggen op onze website te vergemakkelijken en uw instellingen en voorkeuren te onthouden.
U kunt deze cookies uitzetten via uw browser, maar dit kan het functioneren van onze website negatief aantasten.